Heb je lichamelijk letsel opgelopen mogelijk veroorzaakt tijdens jouw reis door Keolis Nederland (Syntus), dan kan je dit rechtstreeks melden aan onze afdeling Schadebeheer via het e-mailadres schade@keolis.nl.
In jouw mail willen wij graag de volgende gegevens weten:
- Datum waarop je het letsel hebt opgelopen
- Tijdstip waarop je het letsel hebt opgelopen
- Bus- of treinlijn van - naar
- Naam halte / station waar je bent opgestapt
- Tijdstip waarop je bent opgestapt
- Naam halte / station waar je bent uitgestapt
- Tijdstip waarop je bij deze halte / station bent uitgestapt
- Busnummer en/of kenteken van de bus / treinnummer
- Heb je de buschauffeur of treinmedewerker aangesproken/ben jij aangesproken door de buschauffeur/treinmedewerker. Weet je misschien diens naam?
- Omschrijving van het voorval
- Omschrijving aard letsel
- Wat voor soort bus het was (gewone bus, gelede bus, buurtbus)
- De kleur van de bus / trein
- Jouw NAW-gegevens en telefoonnummer waar wij je op kunnen bereiken
- De reden waarom je de schade bij ons meldt
- Andere van belang zijnde gegevens of informatie
- Jouw OV chipkaart nummer
- Vervaldatum van jouw OV Chipkaartnummer
- Toevoegen enkele foto’s van de schade
Deze informatie hebben wij o.a. nodig om de juiste bus/trein en de betrokken chauffeur/machinist te vinden. Na ontvangst van jouw mail zal er contact met je worden opgenomen.