Klachten en complimenten

Heeft u een klacht of compliment over een van onze diensten? Geef dan eerst hieronder aan waar uw klacht of compliment betrekking op heeft, dan wordt u vervolgens automatisch doorgestuurd naar het juiste formulier:

- Punctualiteit (op tijd rijden)

Voor meldingen over het te laat, te vroeg of niet verschijnen van bussen of treinen.

- Ons personeel

Voor meldingen over een van onze chauffeurs / medewerkers.

- Dienstregeling

Voor meldingen over volle bussen/treinen, vertrektijden, omleidingen en aansluitingen.

- Informatievoorziening en reisinformatie

Voor meldingen over onze (reis)informatie op haltes, in de bussen of op de website.

- Vervoerbewijzen en ov-chipkaart

Voor meldingen over (onjuiste) chipkaart transacties, vervoerbewijzen, tarieven etc.

- Toegankelijkheid

Voor meldingen over (rolstoel)toegankelijkheid en overige voorzieningen in onze bussen en treinen.

- App en website

Voor meldingen over de werking van onze app of website.

 

Wilt u een schade- of letselmelding doen? Ga dan naar de sectie Schade aan eigendom of Lichamelijk letsel.

Wilt u bezwaar maken tegen een ontvangen boete? Ga dan naar de sectie Bezwaar tegen een boete.

Was dit artikel nuttig?

Geen antwoord op uw vraag gevonden?

Facebook
Twitter
ma t/m vr: 08:00 - 21:00 uur
zaterdag: 10:00 - 18:00 uur
Live chat
Op werkdagen:
07:30 - 18:00 uur