Schade door onze trein

Als je schade hebt opgelopen door of met één van onze treinen, dan kun je dit rechtstreeks melden aan onze afdeling Schadebeheer via het e-mailadres schade@keolis.nl.

In jouw mail willen wij graag de volgende gegevens weten:

  • Datum waarop de schade is ontstaan
  • Tijdstip waarop de schade is ontstaan
  • Treinlijn van-naar
  • Naam station waar je bent opgestapt
  • Tijdstip waarop je bent opgestapt
  • Naam station waar je bent uitgestapt
  • Het tijdstip waarop je bij dit station bent uitgestapt
  • Treinnummer
  • Heb je de machinist of een treinmedewerker aangesproken/ben je aangesproken door een treinmedewerker. Weet je misschien diens naam?
  • Omschrijving van het voorval
  • Omschrijving van de schade
  • De kleur van de trein
  • Jouw NAW-gegevens en het telefoonnummer waar wij je op kunnen bereiken
  • De reden waarom je de schade bij ons meldt
  • Jouw OV chipkaart nummer
  • Vervaldatum van jouw OV-Chipkaartnummer
  • Toevoegen enkele foto’s van de schade
  • Andere van belang zijn de gegevens of informatie


Deze informatie hebben wij o.a. nodig om de juiste trein en de betrokken machinist te vinden. Na ontvangst van jouw mail nemen wij contact met jou op.